Tack Anonym!

en anonym person gav mig ett tips på hur jag kunde få ordning på min dampade spotify och tänka sig, nu är det precis som det ska! tacktacktack!

jag har iallafall inte orkat mer än att bära ansikts mask idag, vilket kändes välbehövligt eftersom att min hy är sämre än någonsin förr!! nu ska jag iallafall tvätta bort den, sen ska jag nog bara lägga mig och läsa linas underbara kvällsbok och bara hamna i en annan värld för ett tag♥




lyssnar konstant på dessa två, the call sen imorse och utan dina andetag sen natten innan lördag


Kommentarer
Postat av: jossefrängsmyr

åååwh, jag lyssnar också på 'utan dina andetag' hela tiden :D

2010-08-30 @ 17:14:53
Postat av: frida

Jag kan inte lyssna på skolavslutningslåtarna haha :$

2010-08-31 @ 19:15:30
URL: http://fridaed.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet, jag är otroligt smart och duktig.

2010-09-01 @ 23:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0