otroligt..!

det är ju ett under att jag faktiskt fortsätter blogga fastän jag egentligen inte orkar och inte hade nånting att skriva om. kan ju ha något att göra med att samma dag som jag bestämde mig för att sluta så steg statistiken rackarns mycket och så fick jag dåligligt samvete (???) om jag bara skulle sluta. men aja, förvänta er inte mycket. finns inte mycket jag kan skriva just nu.



nu skrev jag för att jag vill yttra mig om att min spotify dampar som om det inte fanns någon morgondag!!
jag driver inte, det är verkligen helt sjukt, den hoppar mellan låtar och artister som ligger mil ifrån varann på spellistan och massa annat knas..

mycket knasigt nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske har tryckt på shuffle?...

längst ner i höger hörn, två pilar som korsar varann

2010-08-29 @ 18:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0