INEHÅLL

jag kände mig som ett misslyckat fiasko idag när jag länge och värdigt suttit och skrivit innehåll í början av skrivhäftet. jag svär det var bland det finaste jag skrivit, EVER!!

sen så hör jag alexandra viska "stavas inte innehåll med två n?" jag kollar på mitt mästerverk och inser genast mitt misstag, jag har glömt ett N, ett litet jävla N saknas...

                    


i ren förtvivlan och ilskan är allt jag kan få fram ett fånigt skratt, (hur kan jag bara skratta i en sådan sitution?? det är ju tragiskt!!) jag bestular mig iallafall för att mitt mästerverk får förbli som det blev. det fanns säkert någon mening med det, och jag tänker då rakt inte sudda mer än halva bilden för perfektion, hade det varit ett missat L hade läget sett helt annorlunda ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0