det är bara en fråga om tid..

tid tid tid.
en jävla massa tid!


ujuj, trodde nästan att detta skulle bli den första dagen sedan bloggen startades som jag inte skulle komma och skriva ett endaste dugg!!
istället blir det första gången som jag skrivet 1 inlägg. jag tror det iallafall. har nog skrivit minst två enda sen början. (ja, med undantag för gotland då)



känner bara hur jag blir tråkigare och tråkigare för var dag som går och ja, det vill jag inte utsätta min stackars läsare för. men ja, jag gör mitt bästa iallafall.

nu ska jag göra det bästa för mig och..sova! men, denna kväll måste jag rulla ¨någon form utav barnfilm eftersom att jag sett black christmas eller nånting och dessa skräckslagna känslor måste kylas ner, och det finns då inget bättre en en gammal hederlig barnfilm!

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0